Tusen takk! <3

VI KAN IKKE FÅ TAKKET DERE NOK! <3

Jeg er helt rørt, herregud. For 2 dager siden, gikk jeg ut til venner og bekjente om den største hemmeligheten jeg har gått å holdt på. Og i går avslørte jeg det her på bloggen. Dere er helt fantastiske! Vi kan ikke få takket dere nok for alle de fine meldingene og kommentarene..Det verdsettes høyt! Tenk, i februar blir vi en liten familie på tre. Det har ikke kommet noen tydelig mage enda, men jeg merker det på kiloene! Dere får bare kommentere inn alle spørsmål nedenfor, så får jeg sett over hva dere lurer på, og hvilke innlegg dere ønsker å lese fremover. Igjen, tusen tusen takk for alle fine meldinger!!

 

4 kommentarer
    1. Kan ikke du ha en mnd oppdatering? At du oppdaterer hvordan formen og magen blir mnd for mnd <3 det hadde vært så koselig å sett <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg