Trappeløping hjemme

TRENINGSGENSER BJØRN DÆHLIE ⎟ TIGHTS 2XU

Hei fra trappa <3 Håper dere har det bra. Jeg har faktisk kommet meg inn i en skikkelig god rutine, har dere merket det? Husker da jeg kom hjem fra sykehuset og prøvde å blogge, klarte å få ut 1 innlegg i uken. Og da prøvde jeg virkelig mitt beste! Rart å tenke tilbake på, for baby er mye mer krevende nå. Men herregud, ingenting er vell bedre! Får jeg tid til trening, får jeg også ekstra energi utover dagene. Det er jeg bare super happy for!!

🏃‍♀️ NÅR ALT ER STENGT OG MAN MÅ TRENE HJEMME 🏃‍♀️

30 MINUTTER MED LØPING OPP OG NED

Hvert 10 minutt tok jeg 1 minutt pause

_______

En av de tyngste øktene jeg har hatt på lenge! Om treningssenteret fortsetter å være stengt over en lengre periode, kommer jeg til å bli topp trent av bare dette. Haha! Det var ekstremt tungt, tror jeg må ta en ny runde i morgen igjen. Nå er målet å bli sterkere i beina, samtidig få bedre kondisjon. Kanskje jeg til slutt er like rå som mamma, og løper opp og ned i 30 minutter med kun èn pause (det er lov å drømme). Utfordrer dere alle til å løpe 30 minutt i en trapp, minst 1 gang i uka!

Har dere noen tips til styrke økter man kan ta hjemme?

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg