This or that!

HVA VILLE JEG HELLER GJORT!!

__________

Pre-party eller After-party? 

Et bra vors kan gjøre hele kvelden bra, jeg sier pre-party!!

Aldri dratt på byen, eller aldri hatt jentekvelder?

Aldri hatt jentekvelder! Det er faktisk sjeldent jeg er med på jentekvelder uten at vi ender opp på byen, såå..

Aldri bruke sminke eller aldri fikset håret?

Aldri bruke sminke! Tenk dere meg uten å ta etterveksten, og i tillegg uten å fikse det.. nei fyff.

Aldri giftet deg, eller gifte deg med engang?

Aldri gifte meg.

Aldri ligge med noen, eller ligge med alle?

Aldri ligge med noen.

Isabel raad eller Sophie Elise?

Dayyym..så sykt vanskelig når man ikke kjenner dem. Sophie Elise!

Hunden din, eller en sum med mye penger?

Hunden min.

Blogge uten å tjene noe, eller blogge å tjene noe?

Blogge å tjene noe.

Drikke deg veldig full eller være edru på fest?

Første.

Bukser eller kjole?

Vi bor i Finnmark, må nesten si bukser. Ellers fryser vi i hjel her oppe!

Drinker eller shots?

Da velger jeg shots. Det er liksom det som gjør susen, det går mye fortere!

Blogg eller instagram? 

Elsker begge to, men det sier vell seg selv at jeg velger blogg her.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg