Tanker på en torsdag

Reklame | Nelly

TEDDYJAKKE HER (UTSOLGT I FARGEN MIN)⎟ BUKSE HER

⚡️Det første som slår meg er hvor syyyykt mye jeg gleder meg, til å få fikset rommet nede i kjelleren. Og det SKAL gjøres, spørsmålet er bare om tid. Kanskje jeg rekker å få gjort det til neste uke? Noen som ønsker å se før/etterbilder? Jeg lover syke forandringer altså, haha. Det er nesten litt flaut å skulle vise dere hvordan det ser ut nå..Men men, slik er det bare. Skriv JA i kommentarfeltet om dere ønsker en oppdatering og før/etterbilder av rommet mitt!!

⚡️Kvikklunsj og Solo Super dere..jeg klarer ikke begrense meg. Nå har jeg spist 3 kvikklunsj, i tillegg har jeg drukket opp en stor Solo flaske. Dere skal ikke se bort i fra at det blir flere under helga..

⚡️Sykt stolt over meg selv, når det kommer til trening. Jeg startet å løpe for 3 uker siden, og jeg klarer allerede å løpe samme distansen, på en MYE kortere tid. Trodde helt ærlig det skulle ta mye lengre tid for å komme seg i form, men her gikk det fort i svingene! Har en regel på at jeg alltid løper i ca 30 minutter, og så ser jeg hvor langt jeg løper på den tiden. Kan ikke fatte og begripe hvordan jeg løpte mila så lett før..hååååper jeg klarer å komme tilbake dit! Det er målet.

⚡️Hadde litt lyst å høre med bestefar om han kunne hjelpe meg å snekre en sengegavl! Har veldig lyst å fikse en egen i en typ eik farge med lister rundt..det høres helt forferdelig tåpelig ut, men jeg tror faktisk det kan bli veldig fint. Har prøvd å se på nett, men det er seriøst ingen som selger en slik en, som står i tankene mine. Bestefar, hvis du leser dette – vi må prates om dette!!! heeehe <3 <3 <3

⚡️Bloggen går ufattelig bra for tiden, og det motiverer meg sykt mye. Nå har jeg begynt å spille inn Youtube videoer til dere også, så dette blir skikkelig bra! Så tusen tusen takk til dere som følger meg, til dere som gir meg en sjanse, til samarbeidspartnere og alle som støtter meg.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg