Tanker før leggetid

⚡️Savner den normale hverdagen. Syns det er så kjedelig å ikke få treffe på oldeforeldre og besteforeldre! Jeg savner de ekstremt mye, men hva skal man gjøre? Jeg vil så klart ikke risikere å smitte dem. Selvom man er symptom fri, kan man ha viruset på seg. Det som er så skummelt..

⚡️Jeg har hatt litt problemer med å vite hvordan man skatter, av det man tjener på bloggen, samt andre jobb relaterte greier ved den. Det er mye faktureringer, samarbeids avtaler, kontrakter..og alt dette er nytt for meg. Faktura har jeg selvfølgelig vært borti mye, men alt annet..hjelpes! Fikk nesten litt bakoversveis over alt man må huske på, haha! Uansett, vanvittig snilt når andre bloggere ønsker å hjelpe litt til. Det settes vanvittig mye pris på. <3

⚡️Har fått dilla på ex on the beach, syns det er så sykt underholdene. Satt i 3 timer i morges å så på det, mens baby sov. Skal gå over på årets nå i kveld, og se de nyeste episodene.

⚡️Vet ikke om det kommer av at jeg kjeder meg, eller bare rett og slett er lei hårfargen min. Men jeg har bestemt meg for å farge det enda mørkere! Alle frisører har stengt, så jeg har selvfølgelig vært på butikken å kjøpt hårfarge. I går satt jeg i noen mørke striper, men syns det ble litt for lite. Skulle bare slengt i hele håret!

Nå: Farging av hår! Tenker jeg bare klæsjer en mørkere farge i hele håret, og håper på at det blir bra. Har så lyst å slippe ettervekst.. vil ha langt, friskt og tjukt hår. Ønsk meg lykke til!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg