Takler det så jævlig dårlig!

Jeg trenger litt tips og anbefalinger fra dere! Jeg har opp gjennom tidene som blogger, blitt spurt om jeg ønsker å stille til intervju. Prate om tidligere innlegg jeg har skrevet, tanker, meninger og bloggen generelt. Jeg har innerst inne vanvittig lyst, men jeg ender alltid opp med å beklage meg, og takke for at de tok kontakt.

Det er helt jævlig hvor dårlig jeg takler det. Husker da jeg gikk på vgs, og læreren ba meg lese høyt, eventuelt ha fremlegg foran klassen. Altså, jeg skalv, like mye hver eneste gang. Sykt hvor nervøs og redd jeg ble i slike situasjoner! Men å tulle foran klassen, det var ingen problem. Snakke høyt i klasserommet? det tenkte jeg ikke over engang. Hvorfor ble jeg da så nervøs, når jeg bare skulle ha et lite fremlegg?

Det er akkurat som at det fremdeles henger litt igjen etter skolen. Så når jeg får spørsmål om å stille til intervju, så tørr jeg ikke. Det er så synd!! Og det verste med alt, jeg vet ikke hva jeg er redd for. Redd for å si noe feil? egentlig ikke. Redd for å være redd? Kanskje. For det er ikke meg overhodet. Mye mulig at jeg alltid vil være den “selvsikre og sterke” jenta, så når jeg først møter på noe som gjør meg usikker, så freaker jeg helt ut.

Flere som har opplevd noe av det samme? Hvordan har dere taklet det?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg