Svarer på spørsmål!

Hvor bestiller/kjøper du mest klær?

Prettylittlething, Mytheresa, Zara, Nelly og Retro/Høyer

Hvordan reagerer du på hat kommentarer? Du uttrykker deg lite om det.

Bryr meg ikke så veldig, derfor føler jeg heller ikke for å lage drama av det.

Hvilken sminke bruker du til hverdags?

Trener du mye, og hvordan er kostholdet ditt?

Trener 3-4 ganger i uka, og kostholdet er helt rævva. Ofte hørt fra meg: “greit å spise litt sjokolade og potetgull siden jeg har vært å jogga i 1 time idag”. Med andre ord et veldig dårlig forbildet her dessverre.

Kan du vise mer av den nye leiligheten din? 

Satt faktisk å tenkte litt på det i forrige uka, fikk et spørsmål da også. Så selvfølgelig, skal fikse et innlegg snarest.

Kunne du tenkt deg å være med på noen tv program?

Farmen kanskje, eller 71 grader nord. Hadde vært dritgøy å være med på paradise, men tror fylla kveldene mine hadde blitt en skandale på tv.

Noen svar i hvert fall, dødsgøy med så mange spørsmål!! Kommer en del 2 senere.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg