Svarer på ALT dere lurer på: fremtidig jobb, alenemamma, sivilstatus akkurat nå++

Hvordan er det å bli singel rett etter å ha fått et barn?

– Det føles rett, samtidig er det jo trist at det ble sånn. 

Skammer du deg over situasjonen siden du aldri prater om det?

– Nå var det jo ikke slik vi så for oss at det skulle bli, men hva skal man gjøre? Og føler bare jeg må: men bare fordi at jeg ikke skriver om det her på bloggen, så tenker du grunnen er at den er skammelig? Da er det mange ting som er skammelig skal jeg si deg, for det er myyye jeg ikke nevner her. Sorry for et kvast svar, men jeg er så lei at folk tror både det ene og det andre fordi det ikke skrives om på bloggen. Om jeg ikke sier at jeg er singel hver dag, så begynner folk å stusser i om jeg har funnet en eller ikke. Haha! 

Har du noen i kikkerten akkurat nå?

– Nei.

Er du ferdig med å få barn, eller kunne du tenkt deg flere?

– Akkurat nå har jeg det veldig fint med slik ting er. Men det er så vanskelig å si, ting forandrer seg med tiden..

Du vurderer ikke slutte med blogg og heller begynne med youtube?

– Det har vært i tankene, men jeg syns det er kleint. Hvilke videoer kunne dere tenkt å se på i så fall? Føler ikke jeg er helt klar for å vlogge enda, så da måtte det blitt andre videoer. Kom med forslag så skal jeg vurdere det i mellomtiden. Planen har jo alltid vært å bli flinkere med youtube. Enn så lenge har jeg fremover planlagt å komme ut med 1 video i mnd. Det er kanskje litt lite, men fint til å begynne med. Tenker det er viktig at man liker det man holder på med! Det er jo sykt morsomt å spille inn videoer, men en annen ting er redigeringen.. 

Hvordan blir det nå med huset du og eksen kjøpte sammen?

– Det er solgt. 

Hørte rykter om at du skal være med på tv?

– Er det rykter du har “hørt”, eller spør av nyskjerrighet fordi jeg har pratet veeeldig mye om hvor mye jeg ønsker å være med i et program? Enn så lenge ikke, men jeg SKAL være med på et eller annet – en eller annen gang. Må bare bestemme meg for hva som kunne vært spennende å være med på..

Hva tenker du om blogging og alt oppstyret om at flere og flere syns det er kjedelig?

– Selvfølgelig syns jeg det er kjipern, for jeg elsker å blogge. Jeg får steppe opp gamet litt, så får vi se hvor “kjedelig” det blir å lese blogg!! Haha neida, men jeg skal fikse det litt gøy. <3 

Det er grows at du biter negler, når har du tenkt å slutte?

– Nei sier du det?? I fucking knooow! I DAG.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg