Store planer for dagene fremover!

Hei fra senga! Enten er det oppdateringer gry tidlig på morgenen, ellers kommer de veldig sent på kveldene. Skal prøve å bli flinkere med og skrive innleggene til normale tider på døgnet. Verste av alt er at vi bare har kost oss, og slappet av i hele dag. Så denne gangen kan jeg ikke skylde på at dagene går i ett, for det har vært en ganske chill dag. Vi har logget i sofaen og ammet store deler av dagen..vet ikke hvorfor, men hun bruker sykt lang tid for tiden. Mye mulig hun gjør det for kosen sin skyld, men jeg plages ikke av det. Syns faktisk det er litt koselig! Nå som hun bruker så lang tid, syns jeg det er greit å sette på noe. Man får ALDRI tid til tv titting ellers, så her er det faktisk bare å nyyyyte det.

Det har vært veldig deilig å hente inn litt krefter, for jeg har nemlig en propp full uke i vente. Det skjer veldig mye, dessverre ikke alt jeg kan fortelle. Litt kjedelig, men det vil komme ut etterhvert. Kan si så mye som at vi holder på å planlegge mange spennende innlegg på bloggen fremover, ikke minst en giveaway! Spurte om det fantes interesse for en påske giveaway, men jeg innså raskt at det ble for dumt. Det burde vært planlagt! Kjedelig å få påskeegget ved påskeslutt, haha. Har istedenfor bestemt meg for å kjøre i gang en helt vanlig giveaway, som er ENDA bedre.

Men nå skal jeg legge meg godt under dyna, og finne frem noe å se på før jeg sovner. Hvis dere forresten har noen spørsmål til uken, så er det bare å stille i kommentarfeltet! Svarene kommer på mandag. <3 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg