Store nyheter skal avsløres!

Merker det er vanskelig å holde bloggen i gang, når all fokus ligger på sidelinjen og jeg ikke kan fortelle så mye. Det ser kanskje ut som at jeg ikke driver så veldig mye med bloggen for tiden, men det har vært full kjør med mye annet bak. Jeg gleder meg til å fortelle, blir skikkelig spennende. Skal ærlig innrømme å si jeg er passe nervøs i tillegg. Men jeg tar en ting om gangen, nå først har jeg et samarbeid jeg skal jobbe litt med og holde fokus på!

Føler overskriften kanskje var litt irriterende, siden jeg ikke har noe nytt å komme med akkurat nå. Men jeg ville aldri skrevet det uten grunn, og det håper jeg dere vet. Som overskriften sier, noe skal avsløres. Og tro meg, det kommer!!

Nå er det ikke lenge til glattkjøringen min heller (som mange vet, så holder jeg på med lappen)! Vet ikke om jeg skal glede eller grue meg, folk sier det er morsomt. Kommer til å ta timen veldig seriøst, men det er vell lov å more seg litt når man først har muligheten på en slik bane? Kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg til å bli livredd med engang bilen begynner å skli. Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg