Spørsmål og svar: Mine treningsrutiner

Når begynte du å trene?

Oii, det er lenge siden! Begynte først på skitreninger ved barneskolen, og senere begynte jeg også på fotball. Nå er det kun hjemmetrening! Pleier som regel å trene litt styrke hjemme, ellers drar jeg ut å løper.

Hvor mange ganger i uken trener du?

3-4 ganger i uken.

Hvorfor trener du?

For å få energi, samt holde helsa fin. Så skal jeg ikke lyge heller, men selvfølgelig bryr jeg meg om hvordan jeg ser ut også. Så ja, kanskje stygt å si – men jeg trener vell også for å se bra ut.

Hva er dine mål ved treningen?

Akkurat nå har jeg mål om å jogge mila på 1 time.

Følger du en treningsplan?

Nei.

Jogger du, eller kjører du intervall trening når du løper?

Jogger. HATER intervall..

Hvor ofte løper du i uken?

2-3 ganger.

Hvor lenge/langt løper du?

Av og til løper jeg i 1 time, og prøver å få løpt 1 mil på den tiden. Ellers løper jeg 30 minutter.

Foretrekker du treningssenter, hjemmetrening eller ute?

Ute. <3

Hvor ofte trener du styrketrening i uken?

1-2 ganger i uka, og da trener jeg lår/rumpe.

Trene sammen med noen, eller alene?

Begge deler.

Hva spiser du før trening?

Jeg har ingen spesielle ting jeg spiser før og etter en økt. Men jeg spiser en helt vanlig frokost, og trener etterpå når jeg er klar for det. Kommer helt an på hva jeg har spist og hvor mye. Noen ganger er jeg klar for treningsøkt rett etter frokost (hvis det bare er snakk om litt havregryn liksom), mens andre ganger får økten vente, for da har jeg spist meg ihjel på ferske rundstykker, egg og masse sjokolademelk..haha!

Hva spiser du etter trening?

Enten eggerøre eller knekkebrød. Noe raskt i alle fall!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg