Spørsmål og svar: Mine matvaner

Hva spiser du helst til frokost?

Knekkebrød med leverpostei og fetaost. Er det en veldig rar mat kombinasjon?

Er du frokost, middag eller kvelds menneske?

Liker middager best, men hater å lage. Så blir kanskje mer et frokost menneske da.

Tenker du ofte over hva du spiser?

Til en viss grad. For eksempel at jeg må spise fisk minst 1 gang i uka.

Hva bestiller du ved takeaway?

Eneste takeaway maten jeg eeelsker, er mc donalds! Ooog siden vi ikke har det her hjemme, så blir det ganske sjeldent at jeg bestiller noe hjem. Da foretrekker jeg faktisk en grandis i ovn.

Er du glad i å lage mat?

Hater å lage mat, men liker å bake. Gleder meg veldig til Mathea skal ha bursdagsfeiringer, så jeg kan lage oreokake, sjokoladekaker og hele den pakka..

Hva spiser du helst til middag?

Taco eller fisk.

Noen matretter du er god på å lage?

Hadde lyst å svare taco, men innså at det ble for dumt. Skal bli god på å lage fiskegrateng. DET er så sykt godt, haha!! Føler meg så rar. Burde aldri besvart spørsmål når det kommer til mat.

Det verste du vet?

Jeg får brekninger når jeg ser at folk ikke steker kjøttdeigen lenge nok, når man skal lage taco for eksempel. Eller at kjøtt generelt ikke er gjennomstekt. JEG SPYYYYR!

Hva er du dårligst på å lage?

Biff og drit..syns ikke det er noe godt heller.

En funfact?

Jeg foretrekker ofte å droppe masse krydder i maten, salt og pepper for eksempel..

Hva bruker du å drikke?

Vann eller brus. Det går ganske mye i Solo Super for tiden.

Hva har du alltid i fryseren?

Laks, grønnsaker og fryste bær.

Hva spiser du helst til kvelds?

Middagsrester, nam.

Hva har du alltid i kjøleskapet?

Egg, melk, appelsinjuice, majones og leverpostei.

Noe du craver på?

Kvikklunsj.

Salt eller søtt?

Søtt. <3

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg