Søndag 🍿❤️🍕

Det er søndag, og jeg har nettopp spilt inn video til dere. Hva annet kan man gjøre? Altså jeg kjeder meg, og merker det er utfordrende å finne noe å blogge om. For slik ting er nå, så gjør jeg ikke annet enn å sitte hjemme. Ikke tørr jeg å bevege meg så veldig mye blant folk heller. Har dere tips til en koselig film å se på, eventuelt en bra serie? Jeg trenger det sårt.

Jeg har typ aldri spørsmålsrunder på instagram, pleier alltid å ta det på bloggen. Så nå har dere en gylden mulighet til å spørre om nøyaktig det dere ønsker. Skikkelig gøy å se hvor mange spørsmål som har tikket inn, på så kort tid. Skal få svart på flere spørsmål, må bare få ut dette innlegget, og så vente til baby har lagt seg. Om du ikke har spørsmål selv, så er det vell alltids en underholdning å bare lese hva andre stiller! Inn og kos dere. <3

Q&A på instastoryen min nå, @benedikteporsanger!!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg