Snuggle up Sunday


D R Ø M M E S O F A E N  H A R  A N K O M M E T

 

For et halvt år tilbake, leste jeg Linn Ahlborg sin blogg (regner med alle vet hvem det er), og så at hun hadde kjøpt verdens fineste sofa. Det ble kanskje ikke nøyaktig den samme, da jeg ønsket en mye større en, + en sjeselong. Men det ble samme merket, og det er jeg døds glad for. Den er så vanvittig god å sitte/ligge i! Verdt hver eneste krone ♥ Skal komme litt nærmere inn på sofaen etterhvert å ta litt flere bilder av stua, slik at dere får sett den ordentlig.  Det er ikke noen tvil på hva vi skal gjøre idag, hele søndagen skal gå til tv titting og kos. Både jeg og baby har kledd oss i ullundertøy, så nå er vi klare for en skikkelig avslapnings dag.

 


..Det er så deilig med helg!!

 

Ullundertøyet er fra Kari Traa. ♥

Har en følelse på at den kommende uken blir bra! Har bestilt en liten pakke fra Nelly og Royaldesign, som blir å komme. Syns dere det er gøy å se innkjøpene mine forresten? Pleier vanligvis ikke vise frem det jeg kjøper, men har veldig lyst å begynne med det. Uansett!! Vi har også planer om en liten roadtrip i løpet av uken/helga som kommer, vi bare vet ikke helt hvor enda. Blir så koselig, jeg gleder meg.

 

2 kommentarer
    1. Så gøy å se hvordan det går etter at lille er født! Gratulerer så mye 😀 Skjønn jente, og du ser kjempebra ut! Hvilken uke fødte du i? Gleder meg til å lese mer, håper på fødselshistorie dersom du ønsker å dele. Er selv i uke 35, så veldig spennende <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg