Slik gikk første dag på skolen!

NOEN AV DERE SOM TAR OPP FAG?

Dette må være tidens kjedeligste dag noen sinne, men det har dere kanskje forstått ut i fra at det ikke har kommet noen blogg innlegg tidligere. Hele dagen har gått til skole og jobb, så nå sitter jeg med den verste hodepina. Som en trøst, og klapp på skuldra, så har vi planlagt en Tromsø tur. Viktig å belønne seg selv litt, eller hva?! Som nevnt, jeg er tilbake på skolebenken. Det er skikkelig rart, men føles veldig godt. Klassen jeg har kommet i, virker bra! Men skal ikke legge skjul på at jeg henger ekstremt langt etter de andre. Føler jeg stiller de teiteste spørsmålene.. Men men!

Det er nok vanlig at det føles litt mye og overveldende når man først starter på noe “nytt”. Jeg bare håper det blir bedre med tiden, og at jeg kommer ordentlig inn i det. Skal sette meg ned å skrive en ukesplan, og virkelig planlegge når jeg skal blogge, øve til skole, ha kjøretimer, dra på jobb.. Nå er det sykt viktig at jeg klarer å holde fokus på de rette tingene, og at jeg virkelig setter av tid til det som er viktig.

Spesielt er det litt utfordrende nå som jeg har litt ekstra å tenke på, det skjer mye i privatlivet mitt for tiden. Men med god støtte fra familien, og ikke minst venner, så tror jeg det går fint. Bare følelsen av at noen har troa på deg, og virkelig forteller deg at “dette går bra!” – så blir det plutselig veldig mye enklere. Nei, let’s do this! Kommer selvfølgelig med oppdateringer om hvordan det går på skolen fremover <3

Det har kommet veldig mange kommentarer på at dere ønsker mer antrekksbilder, så det skal det absolutt bli. Super morsomt når dere viser intiativ til bloggen, og forteller hva dere ønsker å lese! Blir mer gøy for min del også!

Nå skal jeg nyte den siste timen av dagen, før jeg legger meg. Er det forresten noen flere her som har tatt opp, eller tar opp fag fra vgs? Hvordan følte dere at det gikk? Kan umulig bare være meg som sitter å tenker “whaat the f..” under hver oppgave 😂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg