Slik får jeg en skikkelig fin glød i ansiktet!

C L A R I N S  S K I N  I L L U S I O N

Jeg har prøvd vanvittig mange foundation opp gjennom årene, alt fra ysl, giorgio armani og chanel sine. Og de er fantastiske de også, mange av dem i hvert fall. Men Clarins sin foundation, skin illusion har vært helt magisk. Den dekker bra, tørker ikke ut huden og holder en helt fantastisk fin glød. Høres ut som et skikkelig annonse innlegg, men dette skriver jeg helt gratis. Så there you go!! Flere her som har testet denne fra før? Eventuelt noen som vet om en foundation som er lik denne bare i billigere versjon? Tips taes gjerne imot.

→ Se hvor sykt pent den legger seg på huden!!

Å finne en foundation man virkelig liker er alltid et eventyr, samme med parfymer. Jeg klarer det ikke. Kommer til å holde meg fast på denne og giorgio armani sin fremover. Mine to absolutte favoritter. Nå har jeg akkurat vært hos legen forresten, så det var en del av dere som spurte hva jeg skulle der. Var bare å sjekket skulderen, har fått en så sinnsyk smerte om nettene og når jeg sitter i ro. Har aldri skjønt hva det var, og føler ikke jeg kom så veldig mye lengere med det nå heller. Men vi får se, det kunne være muskulært og det kunne være senebetennelse. Så vi får krysse fingrene på at medisinen hjelper, og at det kun er muskulært!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg