Skitur + en ærlig oppdatering på livet!

God morgen fra ski løypa! Har akkurat vært på verdens herligste skitur, i DET solskinns været. <3 Fikk påske stemning med engang. Jeg gleder meg sånn til Mathea blir litt større, og kan være med. Tror jeg må investere i pulk eller noe, slik at jeg kan trekke henne. Men det får bli neste vinter!

Trodde aldri jeg skulle si dette, men gjett hva jeg har gjort. Fyfaen, kjenner skammen. Jeg har lagd meg fuckings TIKTOK! Kan noen plis bare fortelle meg at jeg er for gammel til det, å be meg slette hele driten før jeg driter meg ut? Planen var egentlig å holde det skjult, og bare håpe ingen oppdager meg der inne. Men det er en ærlig oppdatering på livet mitt akkurat nå, TikTok er det nye.

Dere spør ofte hvordan hverdagen min ser ut med baby og spesielt hvordan morgen rutinene er! Det finnes ingen rutine i hverdagen lenger, alt går etter hva hun plutselig bestemmer seg for. Men om morgenen har vi begynt å få inn en liten rutine!! Hun våkner, vi ammer, og hun legger seg igjen. Det vil si at jeg har tid til å blogge/trene fra kl. 08:00-09:30, før hun våkner igjen. Det har skjedd i typ 3 uker nå, så håper det fortsetter slik. Det er helt perfekt!

Håper dere alle har hatt en nydelig uke så langt! Gjerne kom med tips til hva dere ønsker å se fra meg de kommende dagene, alt noteres ned. Også snakkes vi senere i dag, fine dere. Jeg skal forresten tilbringe resten av dagen foran vinduet, venter på en pakke fra DHL skjønner dere. Haha!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg