Silkemykt og glansfult hår!


LET’S TALK ABOUT HAIR

• • • • • • • •

Hei babes!  Endelig et nytt innlegg om hårprodukter, som dere alltid spør etter. Jeg varierer sykt mye mellom hva jeg bruker, så håper ikke det blir alt for mye! Tenker uansett å tipse dere om Bed Head favorittene (som om det er noe helt nytt på markedet, nei). Haha!! Det er en jungel av shampoo og conditioner der ute, nesten litt frustrerende til tider. For gud så mange bom kjøp man skal gjennom, før man finner de riktige produktene. Nå er ikke jeg noen frisør, og vet ikke helt hvor dypt disse produktene går inn i håret med pleie osv. Men jeg elsker hvordan håret føles etter en vask; silkemykt, fresht og gir en skikkelig fin glans. Hvis det er noen frisører der ute som har noen knall tips å komme med, så gjerne kom med dem i kommentarfeltet!! Får aldri nok av hårprodukter, og spesielt ikke shampoo og conditioner som brukes såppas ofte.

 

Nå skal jeg ikke legge skjul på at nøkkelen for å unngå slitt og ødelagt hår, er helt klart å unnslippe blekingen. Det er nok den største faktoren, til den vanvittige forandringen på håret! Til de av dere som ikke vet hva jeg snakker om nå, så hadde jeg platinablondt hår for noen måneder tilbake. Det var på nippen til at håret falt av, fordi det var så slitt. Men selvfølgelig, det kreves god pleie i etterkant uansett.

Perfect for hair that needs an

intervention! ✨

______________________

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg