Selger drømmeleiligheten!

Hei, nå begynner det å bli lenge siden sist. I hvert fall en liten stund siden! Det har gått i ett kjør her, så jeg har faktisk ikke hatt tid til å blogge. Det har rett og slett blitt andre prioriteringer. Men nå tror jeg det har roet seg, og jeg er delvis tilbake. Blogger når jeg selv føler for det, og når det lar seg gjøre. I skrivende øyeblikk er klokken 03:30, og dere lurer sikkert på hva jeg gjør våken..haha! Hadde en liten baby her, som virkelig ikke ville legge seg. Utviklingssprang?? Er det forresten mange mødre her inne som leser bloggen min?

Jeg trenger litt hjelp med innleggene fremover. Hva ønsker dere å lese om? Følg meg gjerne på insta @BENEDIKTEPORSANGER, slik at dere får muligheten til å holde dere oppdaterte på nye innlegg, samt stille inn spørsmål når jeg kjører Q&A!

Men som dere sikkert har skjønt, så har det vært mye på privaten den seneste tiden. Og derfor har bloggen blitt satte litt til sides. Leiligheten skal selges! Fine fine leiligheten! Tenk om jeg bare kunne satte den på et biltak, og plassert den der jeg ønsket. Dere må inn å se..jeg rakk jo aldri lage apartment tour. Men nå har dere en gylden mulighet til å se det fine hjemmet mitt.

Dere finner salgsannonsen HER

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg