Rykter dere har hørt

At jeg og T har hatt problemer i forholdet.

Jeg vil ikke påstå at vi har hatt noen skikkelige problemer i forholdet, men vi har gått gjennom mye sammen. Både på godt og vondt! Og selvfølgelig har vi hatt våre krangler og diskusjoner, men etter så mye vi har stått sammen om – så er det ikke noen tvil om at vi overlever noen motbakker i forholdet.

At jeg er bortskjemt og får alt slik jeg vil. Livet mitt har vært en dans på roser!

Jeg virkelig hater å få høre at jeg er bortskjemt, og at livet mitt alltid har vært en dans på roser. Jeg har faktisk fått høre en venninne si “ja, men du er så perfekt. Du har virkelig ingen aning på hvordan det føles å ha det tøft” – og jeg klarte ikke annet enn å flire det vekk. Rykter som dette kunne jeg egentlig ikke brydd meg mindre om, for det er så usant som det går. Men ikke fortell meg at jeg aldri har møtt motgang, da kjenner du meg åpenbart ikke.

At jeg er en dramaqueen på fylla.

Haha kanskje litt, av og til. Hvis vi tar bort drama, og lar resten stå.

At jeg er hypokonder. 

Nei, jeg orker ikke svare på dette engang. Haha! Kanskje kan jeg oppfattes som en, siden jeg alltid tuller om problemene mine. Jeg er også veldig glad i å overdrive for å få folk til å flire, så regner med det er en av de som har sendt inn dette ryktet. Om noen påstår jeg er hypokonder, så er det litt som å si jeg har angst, fordi jeg er redd av og til.

At jeg har tatt silikon

Ser det sånn ut? Nei. Men takk uansett. Det var litt av et kompliment å få, generøst! Det var faktisk en ekkel kar som kommenterte “oi oi silikon?” under bildene mine en periode, sikkert der det kommer fra. Tenk om jeg hadde svart tilbake med “aldri hørt om push up bh før eller..?” hahah faen, skal huskes til neste gang.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg