Roadtrip too..

ENDELIG TAR JEG OGSÅ SOMMERFERIE!

👉🏽 VI STARTER DEN MED EN ROADTRIP 👈🏽

Hei, og god morgen holdt jeg på å si. Litt vell treg ute med et blogg innlegg til dere. Nå er vi straks klar for å hoppe i bilen og kjøre på en liten ferie, eller nærmere en liten shoppings tur. Det blir blant annet Ikea (yay!), vi trenger masse nytt til boden vårs. Og jeg får vell aldri nok av sminke og klær, selvom jeg føler vi har omtrent det samme utvalget her som i Norge, men der finnes det i hvert fall Chanel sminke! Det er noe jeg vanligvis er nødt for å bestille over nett.

Så nå klarer dere kanskje gjette hvor turen tar! Vi kjører rett til Sverige i første omgang, og ser litt der. Dermed får vi se hvor veien fører videre, før vi kjører hjem igjen. Vet det er mange av venninnene mine som er i Luleå på sommeren, kanskje man kjører dit en tur å ser. Jeg oppdaterer dere senere om hvor vi tok veien, og alt vi gjør. Nå er bilen klar, og vi tar endelig sommerferie! God sommer alle!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg