Prøver å samle meg

Shit altså, dagene har virkelig ikke vært dem enkleste den seneste tiden. Jeg sliter med å komme meg opp fra sengen, jeg sliter med å finne energien min.. Bare tanken av å finne frem et kamera for å knipse et bilde eller to, er slitsom. Hater å klage på bloggen, og det er absolutt ikke meningen. Jeg har det veldig bra, til tross for situasjonen. Kunne faktisk ikke vært lykkeligere! Så det er absolutt ikke noe å bekymre dere for altså! Men jeg har mine perioder, og jeg kommer til å være åpen om det. Jeg har tillatt meg selv i å være sliten i 1 uke nå, og det får holde. Det får da være måte på!!

Tenker jeg skal prøve å samle meg litt, prøve å komme tilbake til gamle rutiner. Trene, jobbe og spise sunt. Så her er jeg, tilbake etter 6 dager! Kom med forslag til innlegg, så noteres det ned med engang. Jeg holder nemlig på å planlegge bloggingen for høsten/vinteren (syyykt spennende)!!!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg