Prioriter timene i døgnet riktig!

Hei flotte dere, alt bra? Alt er i hvert fall fint her, det kunne ikke vært bedre. Nå har vi begynt å få inn rutiner i hverdagen, så da er det også mye enklere å planlegge ting. Det er klart, man kan aldri stole 100% på rutinene med en baby. Plutselig velger det å snu tvert om. Men enn så lenge vet jeg ca når hun legger seg, og når hun våkner. Tenk når hun blir så stor at hun ikke trenger å sove en eneste gang på dagen, hihi!! Det blir koseeeelig. <3 Det er jo nesten så man savner henne, de få timene hun sover.. Har merket en ting etter å ha fått M, det er at jeg er nødt for å prioritere timene i døgnet riktig. Naboen skjønner det er kaos når vaskemaskina går på klokken 00:00.. Hahah, neida.

DETTE ER JEG NØDT FOR Å GJØRE

1. Våkne før baby og jobbe med bloggen.

2. Dulle med verdens fineste før hun legger seg igjen.

3. Fortsette å jobbe med bloggen!

4. Holde på med baby.

5. Trening når hun har lagt seg.

..En liten skitur med bestevenninnen gjorde seg! <3 Kjenner jeg savner henne allerede, påska gikk alt for fort i år! Jeg og babyyy kommer lett på besøk når hun blir litt større, så får vi tatt en liten bytur. Åh, jeg misliker sterkt at alle venninnene mine har flyttet fra hjemplassen. Jeg som er så hjemmekjær enda..altså, jeg kommer til å ende opp her til slutt. Håper bestie flytter hjem om noen år. Men jeg forstår jo hvorfor alle har flyttet, det er ikke allverdens med studieplass her akkurat.

Har dere gjort noe spesielt i påska til tross for situasjonen vi har havnet i? Vi har gått litt på ski eneste, i år passet det seg ikke å dra på fjellet og isfiske. Det får vi ta til neste år, eller året etter der. Ser frem til det i hvert fall!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg