Pregnancy belly

MY PREGNANT BELLY WEEK BY WEEK

20 – 31

Kvinnekroppen er så fantastisk, det er helt utrolig hvor mye respekt jeg har fått for kroppen min! Det er så uvirkelig og rart at hun har logget der inne, samtidig ikke. For jeg kjenner igjen sparkene, og måten hun alltid holdt hendene sine på ultralyd bildene.. Haha, det er så søtt! Hun fikk faktisk samme “døgnrytme” som hun hadde inni magen også. Veldig våken på nettene, og mer rolig på dagene. Husker jeg ofte kjente spark sent på ettermiddagstid, og det er liksom hennes periode hvor hun er mest og lengst våken nå. Sykt, eller hva?! Jeg håper av hele mitt hjertet at jeg har mulighet for å bli gravid en gang til, for det er noe av det kuleste jeg har opplevd. Jeg har så lyst på enda en til ♥

Det tok lang tid før jeg begynte å få en synlig mage, selvom det ikke ser slik ut på bildene. Men jeg fikk faktisk igjen buksesmekken i uke 26..husker venninner begynte å påpeke lille kule magen jeg endelig hadde fått, når jeg var i uke 27-28. Gøy! Og nei, jeg bryr meg ikke om folk påpeker hvor “liten” eller “stor” mage jeg hadde, syns bare det er morsomt. Skjønner ikke hvorfor så mange tar seg nær av det. Har det noe å si om hvor liten/stor mage man har? Det er jo tross alt en baby inni der, selvfølgelig skal man merke forandringer. De fleste sier det jo også bare for å være hyggelig, tror ingen mener noe vondt. Jeg elsket å gå gravid, og jeg elsket kroppen min som gravid!! Ingenting er finere enn en gravid mage.

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg