Planer for lørdagen

LØRDAGSMYYYS

..TELYS, FRESHT SENGETØY OG NYE PAMPAS.. 

 

Se hvor koselig soverommet vårt har blitt! Det må være favoritt rommet mitt i hele leiligheten.. Gleder meg til stua blir minst like koselig. Nå er planen å dra inn til byen å se etter et konsoll bord vi kan ha i stua. Fant ut i går at jeg har alt for mye pynt/interiør, så vi trenger en plass å kunne vise de frem på. Syns det er så stilig med konsollbord, tror det ville passet ypperlig inn her. Resten av lørdagen blir nok bare kos. Tenker ikke legge noe andre planer utover dagen/kvelden. Kanskje jeg drar til en venninne å ser skal vi danse..♥ Savner de koselige vin kveldene, haha! Litt rart å ikke kunne feste hver helg. Men på samme tid, savner jeg det ikke! Jeg kunne aldri drukket alkohol i situasjon min nå, og det er virkelig ikke noe jeg ønsker å gjøre. Det kan jeg ta senere, nå har jeg så mye annet å se frem til, og glede meg til.

Hvilke planer har dere i dag? 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg