Planer for helga

FREDAG

Nå har jeg vært hjemme en god stund og fått slappa av, så nå vender jeg nesa hjem til kjæresten igjen. Det blir godt å komme tilbake, forhåpentligvis klarer formen å holde seg slik den er nå! La oss krysse fingrene for det.

..og som alltid, taco fredag. Skjønner meg ikke på de som klarer å droppe taco i helgene, altså hva feiler dere? Haha, jeg elsker taco, og kunne spist det flere ganger i uken (ja, det har faktisk skjedd mange ganger).

LØRDAG

Spille inn video til dere, yayyy!

Skulle egentlig fått hevet meg med til hallen å se kamp, men er usikker på om formen tillater det. Bør egentlig spare opp så mye energi som overhodet mulig til den kommende jobb uken.

SØNDAG

Alle søndager fremover, som gravid, har jeg lagt av til å gjøre ingenting. Det skal ikke finnes stress, husarbeid eller jobb å gjøre..Søndagene har offisielt blitt byttet ut fra å være den store rydde dagen, til å være den mest avslappende dagen i uken. Gjett hvem som skal se på julefilmer fremover? Jeg!!

Vi har blitt invitert på middag eneste, så regner med det blir en koselig søndag. Gleder meg masse!

 

______________

 

FØLG MEG PÅ INSTAGRAM: @BENEDIKTEPORSANGER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg