På telefonen min akkurat nå!

LÅST SKJERM OG HJEM

Først, dette bakgrunns bilde har jeg hatt i evigheter. Det ble faktisk tatt på italo konserten, sykt gøy! Og ja, ingen trenger å fortelle meg om antall uleste meldinger! Jeg syns det tikker inn meldinger der hele tiden, jeg blir sprø. Haha, man kan med andre ord ikke forvente svar fra denne frøkna.



SISTE ANROP OG MELDING

Måtte stryke over et par numre som jeg ikke hadde lagret, ops. En annen artig funfact om meg, for at jeg skal lagre forskjellige numre så må dere nesten gjøre det selv via min telefon. Ellers skjer det ikke! Vet ikke hvor mange av venninnene mine som har reagert med “hæ, har du ikke nummeret mitt? wtf benne!!”.



BESTEVENNER PÅ SNAPCHAT OG SISTE FACEBOOK SAMTALE

Snapper kun med de nærmeste jeg ellers har rundt meg i hverdagen. Veldig lite aktiv bruker som dere ser. Har sett på lillesøster sin snap, og den ser helt annerledes ut for å si det mildt. 600 dager strike liksom, det skjer ikke hos meg.



SISTE BILDE PÅ KAMERARULLEN OG SISTE NOTAT

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg