På lørdager

Dagens antrekk

Rød body fra Bershka og en svart chille shorts fra Pull&Bear! Sykt for et vær vi har hatt i Finnmark i dag, altså, jeg har seriøst fått skille. Vi får se i morgen. Skal rett ut å sole meg da også, så jeg kommer med et skrytebilde om det er noe å skryte av.

Dagens planer

Akkurat nå, skal jeg ikke gjøre annet enn å komme meg i dusjen og slappe av resten av kvelden. Jeg og mamma har stått ute i hele dag å jobba med verandaen! Vi har fått bytta noen planker på gelenderet (noe var så slitt at det så helt jævlig ut), og dermed har vi skrapt av all malingen som var begynt å flasse av. Så nå gjenstår det bare malingen igjen, så vil det se ut som nytt. Kommer til å bli dødsbra!

Dagens humør

Helt topp! Smilende og glad, som alltid.

Dagens vil ha

Balenciaga t-shirt er høyt på ønskelisten, var å så litt på nett i dag. Ellers syns jeg en iskald solo og litt godteri hørtes godt ut! Var på butikken tidligere i dag å kjøpte inn solo, tenkte bare vente med å åpne den til litt senere. Vet ikke om jeg kan sette dette under “dagens vil ha” sånn egentlig, men alkohol! Sorry for det utrolig dårlige forbildet jeg er nå. Men herregud, det fristet bra mye å dra ut i dag.

Dagens savn

Bestevenninnen min og lillesøster ♥ Jeg gleder meg til å være med dere igjen!! Klarer ikke vente.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg