Opptil 40% på Nelly + innkjøpene mine!

Reklame | Nelly


Gjett hvem som ble i ekstase da det ble opptil 40% på mange av favorittene mine på Nelly?! Siden dere lenge har etterspurt innlegg om innkjøpene mine, så skal jeg bli mye flinkere på å oppdatere dere hva som blir bestilt. Gleder meg i hjel til pakken kommer hjem, føler meg heeeeldig. <3 Her er det bare å være kjapp, for disse går fort!

BODY HER (40%!!!)⎟ BUKSE HER ⎟ SKO HER

POLO HER ⎟ SKJØRT HER ⎟BIKINI TOPP HER & TRUSE HER

TOPP HER ⎟ BUKSE HER ⎟ SKO (40% PÅ NÅ) HER

KOSE SETT HER ⎟ SKJØRT HER ⎟ VERDENS FINESTE KJOLE HER

LØPESKO FRA NIKE HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg