Oppdatering på kjøretimene

SPENT OG NERVØS PÅ SAMME TID!!

_______

 

La oss hoppe rett inn i det! Mange har spurt etter tanker omkring lappen, det kommer et helt eget innlegg om dette senere. Der kommer jeg til å fortelle om tankene mine før jeg tok teorien, før jeg startet kjøretimene. Ikke minst tankene jeg sitter med nå. Så det kommer etterhvert, trust me. Til de som ikke har fått det med seg, så er teorien bestått. Jeg har lenge kviet meg for å ta den, det har nesten vært et problem for meg å bare ta opp teoriboka. Jeg har aldri følt at jeg mestrer å kjøre en bil, og i hvert fall ikke forstå meg på alt som følger med. Utrolig nok klarte jeg teorien, og det føles jævlig godt.

..Men!!! Nå har vi kommet oss enda et steg nærmere lappen. 

Vi har nemlig satte opp alle obligatoriske timer som gjenstår, i tillegg til glattkjøringen. Jeg hadde som sagt kjøretime tidligere i dag, så vi ordnet alt da. Det blir sykt spennende, ikke minst veldig deilig å føle at det går fremover. Nei, dette blir skikkelig bra dere! Nå er det nok ikke lenge igjen før oppkjøringsdatoen er klar! Jeg er både spent og nervøs på samme tid 😍 💕

2 kommentarer
    1. Stå på videre! Dette klarer du!
      Hvor lenge leste du før du tok teorien? Vil ta lappen selv, å vet ikke hvor lenge jeg må lese før jeg kan gå opp til prøven❤️

      1. Åå du <3 Leste boken nøye en gang, og dermed tok jeg teoritentamen sine tester!! Ville ikke fokusert så veldig mye på boka, om jeg skal være helt ærlig, syns testene hjalp mye mer!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg