OMG! Kan nesten ikke tro det selv

Hei dere! <3 Dagen i dag har gått i ett. Jeg stod opp klokken halv 6 i morges. Sminket meg og startet rett på å tømme mailboksen. Deretter var det rett i arbeid og starte med et par innlegg i forbindelse med samarbeid. Har mildt sagt hatt en skikkelig effektiv dag. Føler ofte jeg skryter på meg hvor effektiv man er om dagene, men jeg blir like sjokkert hver eneste gang. Før jeg fikk baby, så var jeg typ den som sov til både 11- og 12 på formiddagene. Jeg rakk ingenting.

LILLE SKAPNINGEN! <3

Det er så rart å se tilbake på bilder, tenk at denne lille skapningen har vært inni magen min. I hele 36 uker!! Det er nesten så jeg ikke kan tro det selv. Jeg var forelsket i henne, allerede på ultralyd bildene vi fikk fra sykehuset. Hva tror dere jeg er nå?! Venninnene mine pleier enda å si “tenk at du er mamma, Benedikte. Er ikke det sykt?”. Hihi, det er i hvert fall skikkelig stas.

Det har snart gått 3 måneder siden fødselen, og hun har begynt å bli skikkelig stor. Husker jeg ble sjokkert over hvor liten hun var, da hun ble født. Husker enda vi stod på sykehuset, og skulle skifte bleie for første gang. På stellerommet var det 3 andre, med babyene sine. Min, var dobbelt så liten. Selv bleiene var alt for store..

👶🏼 SE HVOR STOR HUN HAR BLITT! 👶🏼

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg