Nyvasket everything

A CLEAN HOME IS A HAPPY HOME

_____________

 

Nå er hele leiligheten skinnende ren, og klar for sommer. Det eneste som gjenstår, er å få meg selv i dusjen før besøket kommer. Jeg har nemlig spurt pent om å ikke få litt hjelp her hjemmet, jeg har så lyst å få opp rullegardinen til soverommet! Så en gang for alle, ikke still spørsmålet om jeg føler meg selvstendig. Haha, skikkelig flaut! Vi får se om de klarer å fikse det da, jeg krysser i hvert fall alt jeg har. Soverommet vårt er ikke i det største laget, så de tunge gardinene tar ekstremt mye plass. Har en følelse på at rommet vil se mer åpent ut, dersom vi heller får satt opp noe annet.

Nå får dere jo et lite innblikk i hvordan leiligheten min ser ut også, jeg som ikke har vist så mange bilder tidligere! Jeg syns det er skikkelig fint her, og er faktisk litt stolt over at det er min. Det eneste jeg ikke er helt fornøyd med enda, er selve stua hvor sofaen er. Må finne en fin løsning der, og en annen sofa. Jeg har allerede vært på nett å sett en, men den får man kun kjøpt i Sverige (og de har ikke levering). Vet ikke om den lange kjøreturen, med tilhenger og hele pakka er verdt det. Uansett, kos dere med bildene!

..Et tips til verdens beste duftelys!

Er det forresten noen som har vasketips til komfyr? 🙏🏽

(får liksom ikke vekk alt smusset som er på overflatene og inni ovnen)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg