Nytt til badet

 

Såpe, duftelys, baderomsmatte,
gull hjerte til smykker og ringer

. . . .

 

Kjente jeg trengte en liten oppfriskning på badet før helga kommer! Aah, det er så deilig når badet er fresht, nyvasket og nytt interiør. Bestilte faktisk nye håndduker i sted, kom over et merke som heter Missoni! Helt sykt hvor mye fint de hadde av det. Elsker det sikksakk mønsteret som er på dem. Så ja, jeg har svidd av et par kjipe tusenlapper der. Men håndduker, hvor ofte kjøper man det? Så og si aldri, ikke jeg i hvert fall. De varer jo i en evighet! Hva syns dere forresten om slike innlegg hvor jeg viser frem de nyeste innkjøpene mine? Er det noe dere ønsker jeg skal fortsette med? 😍 ✨

Telyset fra Meraki lukter helt himmelsk..Anbefales!

. . . .

Resten av torsdagen skal tilbringes godt i sofaen! Jeg fikk min aller første kynner i går, og den var kraftig. Herregud så smertefullt og langvarig, haha! Graviditeten overrasker meg stadig vekk, og ingenting er slik jeg har sett for meg. Spent på hva neste er! I sted klarte jeg så vidt å komme meg opp trappa, så det er åpenbart en ny plage jeg har begynt å få. Nei, jeg tror det er best å ta livet med ro fremover.

 

NYYYT TORSDAGSKVELDEN! SNART HELG ❣️

4 kommentarer

Siste innlegg