Nok en edru helg

 

This jogger set is an absolute MUST!

 

Joggesettet er på, og jeg nyter at det endelig er helg! Eneste problemet jeg har, er at vi er tomme for brus. Hvem faen er tomme for brus på en fredag? Jeg må faktisk løpe til butikken å hente meg en glassflaske med cola zero før det stenger. Nå sitter dere helt sikkert å tenker “hvorfor følte du vi trengte å vite det?”.. Haha! Jeg hadde egentlig døds lyst å dra ut i dag, var liksom i veldig party humør. Men men, tror vi alle har godt av å være litt avholds i blant. Dessuten er det litt deilig å slippe fyllesyken dagen derpå!

Har dere noen planer for i morgen? Var usikker på hva jeg skulle finne på. Hadde litt lyst å ta meg en topptur. En kollega viste meg noen syyyke bilder fra 4 timers turen hun hadde vært på! Ble så misunnelig da jeg så hvor fint det var der. Eventuelt tenkte jeg å gjøre det stikk motsatte, bake blåbær muffins og chille. Hmm.. Jeg tenker også svare på noen spørsmål på søndagen, så hvis det er noe dere lurer på – er det bare å stille i kommentarfeltet. Det er nemlig en stund siden sist, gøyyyy!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg