Noen tanker på slutten av uken

 

T A N K E R  A K K U R A T  N Å

 

– Det er en ting som begynner å stresse meg litt, og det er nettopp dette med baby ting. Hvilken barnevogn skal jeg kjøpe? Det er noe jeg ikke blir klok på. Jeg trenger en som er lett å bære, hjulene bør kunne svinges i alle retninger uansett hvordan jeg dreier vognen, og en vogn som egner seg både til å gå turer ute og i byen (da trenger jeg altså en vogn som fungerer optimalt på snø). Hjelp!! Ber jeg om litt for mye?

– Spent på å se hvor lenge jeg holder ut i full jobb som gravid. Har fått for meg at veldig mange sykemelder seg rundt denne perioden, og jeg merker at det bare blir tyngre og tyngre. Jeg hadde helt ærlig sett for meg å være fult på jobb helt til siste slutt, men med hyppigere kynnere og mer plager – så ser det mørkere ut! Håper i hvert fall på å være fult ut til juletider!

– Vinteren har kommet, og det gjør meg så sinnsykt glad. Dere aner ikke hvor mye jeg gleder meg til jula, og alt som følger med der. Familietid, hygge og masse kos!

– Rart hvor lite jeg har turt å dele med dere tidligere, det er noe jeg innser nå. I motsetning til året før, så deler jeg veldig mye mer av meg. Greit nok, jeg kunne være veldig skarp på meningene mine og skrive mye provoserende innlegg. Men nå er det mer meg, mine følelser og alt som skjer rundt meg – som blir delt. Litt mer spennende for dere også, kan jeg tenke meg.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg