New in | Livingroom

Gloria lysestaker i messing!
Disse passer helt ypperlig med lysestakene fra Menu (pov serien) som jeg har hengende på veggen!

Etter at vi kjøpte leiligheten, har jeg kjøpt inn kjempe masse fint. Blant annet disse lysestakene, som dere sikkert allerede har sett et par ganger på bloggen. De er som sagt fra Klong, merket jeg ofte sikler på. De har så fantastisk mye fint.. Plis, spons meg hvis dere leser dette! Nei men seriøst, noe av det fineste jeg eier og har i hele leiligheten. Syns lysestakene gjør alt. Stuen og kjøkkenet begynner å ta form med interiør ting, mangler noen fine blomstervaser eneste! Så nå er soverommet neste prosjekt, der trenger jeg å få inn bilder, kanskje en hylle eller to og noen fine veggstaker der også! Et neste prosjekt å styre med.✨

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg