Imorgen skal jeg prøve..

DETTE GJØR MEG TIL ET NERVEVRAK!

✨ DATO ER BESTEMT ✨

___________________________

 

Det er fremdeles lenge til jeg sitter med lappen i hendene, men jeg er et steg nærmere ved å endelig øve mot teorien. Nå har jeg bestemt meg for at imorgen skjer det, og da skal jeg være klar for å prøve meg på teoriprøven!! Nå er jeg lei alt som heter førerkort klasse B, så er spent på å se hva jeg skal gjøre om det blir en stryk..Nei, håper jo selvfølgelig det går bra. Om jeg består eller ikke, så oppdaterer jeg. Det blir i hvert fall ikke lenge til!

Har hørt mange si at teorien på nett er mye vanskeligere enn den opprinnelige prøven, noe jeg selvfølgelig håper er sant. Men jeg har også hørt om de som har fått veldig vanskelige prøver. Hver gang jeg får oppgaver som handler om utregninger ved bremselengde og stoppelengde, så står jeg fast. Formlene husker jeg bare ikke! Flere som har samme problem der? Men nå har ikke jeg vært noe særlig matte geni heller, sikkert derfor jeg syns det er litt vrient. Med tiden kommer det vell.

Det har kommet mange spørsmål om kjøreskolen, kjørelærer og hele pakka. Hva sier dere til en spørsmålsrunde om alt rundt dette? Bare å stille spørsmålene under i kommentarfeltet her, så kommer jeg med en liten Q&A så snart som mulig. I mellomtiden, ønske meg lykke til..

..Det blir ikke de mest koselige kveldene fremover, haha!

6 kommentarer

Siste innlegg