Nå skal det kjøres på!!

Åh, det sviiiiir. Treningsøkten tidligere i dag kjennes godt, for å si det mildt. Jeg og bestien dro ut på en liten løpetur, vi har nemlig bestemt oss for å bli med på en turnering som kommer senere (hvis vi tørr)  – så kondisjon må opp! Helst . Det var faktisk skikkelig deilig å trene igjen, spesielt i dette været. Vi løp i sikkert 1 time, i tillegg til trappe løpingen. Klapp på skuldra til Henri som orker å trene med meg.

Det er forresten skikkelig koselig å høre at så mange kjentfolk alltid er innom her! For å være helt ærlig, trodde jeg nesten ingen av vennene mine leste bloggen, haha!! Det er gøy, dere er så gode. Nå skal kveldsmaten lages, og litt nettshopping kos på meg. Hvis det er noen spesielle innlegg dere ønsker fremover, så gjerne si i fra. Spennende å se hva dere syns er gøy å lese om.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg