Nå har jeg startet litt av et prosjekt!

Er det flere enn meg som har dilla på Ex on the beach, første date og middag med min ex? Jeg har alltid vært en sucker for slike program, jeg elsker underholdning. Kan seriøst sitte i timesvis å se på! Når jeg er ferdig med prosjektet mitt, så er det rett i seng å se Paradise med en stor skål potetgull. Har sklidd tilbake til en dårlig uvane! Husker dere tidligere når jeg klagde sånn over søvnproblemene mine? Det kom av at sengen ble brukt til alt. Jeg har tillatt meg selv å ligge i sengen i ny og ned, men må selvfølgelig passe på at det ikke blir for mye av det. Vil ikke skli tilbake dit jeg var før, ligge å STIRRE i taket i flere timer før man sovnet. Men herregud, en sjelden gang skader vell aldri. 😄

ALLE JEANS SKAL PASSE, FRA OG MED NÅ!

Her om dagen gikk jeg gjennom hele garderoben, ryddet vekk gamle klær og satt inn nye. I tillegg til det, prøvde jeg alle dongeri buksene som lå i skapet. Tror jeg prøvde rundt 40 stykk, uten å overdrive. Sikkert mange som kan relatere til dette; man prøver en jeans, den passer helt ypperlig, men lengden er akkurat litt for lang. Men så tenker man med seg selv “er jo bare å sy den opp når man kommer hjem“.. skjer det? nei. De blir bare liggende i skapet, ubrukt.

Vurderte om jeg skulle klippe hull i noen av de, det er så stilig! Heller det, frem for å kjøpe nye. Satt å regnet på det i sted, tenk hvor sykt mye penger som har gått til jeans bare. Latterlig mye. Er det en ting alle burde gjøre, så er det å se gjennom konto utskriftene sine. Man får seg en liten oppvekker. Skal jeg innføre shoppe stopp for en liten periode? Hvor lenge tror dere jeg hadde klart meg?

WISH ME GOOD LUCK

Symaskin er ikke min greie for å si det mildt, har så vidt rørt en i hele mitt liv.
Dette er jo rene opplæringsprossesen! Altså, litt av et prosjekt jeg har startet med. Forhåpentligvis
blir alt arbeidet verdt det til slutt. ♥

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg