Nå gikk jeg sykt utenfor komfortsonen min!

BRUNETTE FRA NÅ AV 😱👇

Kan dere tro at jeg gjorde det? Herregud, jeg klarer ikke! Det er så sinnsykt uvant..men jeg har seriøst (!!) sett meg drit lei på etterveksten jeg alltid fikk. Nå håper jeg av hele mitt hjerte at jeg klarer å slå meg til ro med brunt hår, og føle meg fin i det. Jeg, mamma og lillesøster satt i flere timer i går, diskuterte frem og tilbake om jeg skulle gjøre det eller ikke.

En ting om man bare skal stripe eller farge det, men om jeg angrer nå, så er jeg fucked. Håret mitt tåler ikke en ny runde med bleking, da er i så fall mitt neste innlegg: “håret knakk av, hjelp!!”. Mye mulig vi må farge over en ekstra omgang etterhvert, fargen pleier alltid gli litt ut etter et par hårvask. Men det sliter langt i fra like mye som blekingen. Heldigvis.

FØR – ETTER

Må bare si en ting, det er skikkelig koselig å se hvor mange som svarer på insta storyene mine for tiden (følg meg her). Det er vanvittig koselig å se så mange bry seg, og som ønsker å hjelpe! Ble overrasket over hvor mange som faktisk tipset om litt mørkere hår! For helt ærlig, jeg trodde alle kom til å si “behold det blondt”. Nei, jeg har uten tvil de flotteste leserne..tusen millioner takk for all hjelp. Dere er gull 🤩

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg