Nå blir du nok sjokkert

Hei beste dere, og hei til dere nye. <3 Har merket at det er svært mange nye lesere her inne, så da tenkte jeg det kunne være gøy med et innlegg hvor dere blir litt bedre kjent med meg. Ofte syns jeg slike innlegg kan bli litt kjedelige, og jeg personlig klikker meg raskt ut. Men dere er faktisk nødt for å sjekke ut punktene nedenfor, spesielt den første. Jeg dør!!

👧Sykt mange som blir sjokkerte når de hører alderen min. Jævlig flaut egentlig, for jeg kjenner på skammen når en 18 åring prøver å sjekke meg opp. For jeg vet jo, at de vil få like mye bakoversveis som meg, da de hører at jeg er 94 modell. Alder har ikke noe å si når det kommer til dette, i know..Men når du åpenbart skjønner at noen tror du er på demmes alder, så er det kanskje greit å gi en heads up.

👧Hater å se på skumle filmer, det er det verste jeg vet. Om venninner spør om jeg vil joine filmkveld, og de vurderer å se en grøsser, så melder jeg meg ut. Altså, jeg får mareritt.

👧Elsker å være i mitt eget selskap. Jeg har ingen behov for å være med folk døgnet rundt, jeg syns derimot det kan bli litt slitsomt. Jeg trenger litt tid for meg selv, hvor jeg kan gjøre akkurat det jeg vil.

👧Jeg er aldri redd for å si i fra. Som regel går teite ting inn det ene øret, og ut av det andre. Men er det noe som irriterer meg så mye, at jeg går å tenker over det konstant, så nøler jeg ikke med å få det ut. Egentlig en veldig god egenskap som jeg er glad for! Tror mange kan bli satt ut av det, for jeg virker kanskje mer som en som ikke tørr å si i fra. En som bare nikker og smiler til det aller meste, og svelger de fleste kameler.. nope!

👧Bestevenninnene mine betyr alt i verden, og jeg ønsker alltid å stille opp når det trengs. Dere vet, være den sterke venninna de alltid kan komme til dersom det er noe. Men om jeg ser de gråte, så gråter jeg. Og jeg gråter aldri. Altså seriøst, det skal veldig mye til før det skjer.. “nei ikke gråt, neeei..da begynner jeg også! smil..smil smil smil” – der har dere meg, som skal støtte bestiene mine. Dere hører jo hvem dere ikke ønsker å ha som en nær venninne. Haha!!

Har du en funfact, eller noen rare fakta om deg selv? Kjente du deg igjen, i noe av det jeg skrev? Jeg vil vite, kommenter. Nå skal jeg bytte bleie, komme meg ut på en trilletur og jobbe med et samarbeid. Det er så deilig å være i mamma permisjon, jeg nyter det skikkelig. Selvom jeg har baby i armene hele tiden, så får jeg liksom gjort alt jeg skal. Når jeg støvsuger huset, så setter jeg henne i bæreselene. Når jeg sminker meg, legger jeg ho på stellebordet og underholder henne underveis med sang og dans. Når jeg blogger, sørger jeg for å gjøre det mens hun sover på brystet mitt. Det går i ett, men herregud jeg elsker det.

Husk å følg meg på instagram / @benedikteporsanger <3

 

1 kommentar
    1. Du e bra tøff som står opp for deg og sir ifra når nåt ikke e greit! Skulle vært litt mer som deg til tider. You go gurl!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg