My new favorite Iphone case

Reklame | Idealofsweden

IdealOfSweden har virkelig kommet ut med en sykt fin kolleksjon nå, det sklir rett inn i årstiden vi er inne på nå. Sykt mange fine farger og mønstre på alle dekslene. En av favorittene mine er dekselet i slangeskinn’ mønster. Im in looove! Jeg sikler på airpods-beholderen i samme mønster..tror nesten jeg er nødt for å klikke den hjem. Bruker dere koden min «benedikteporsanger15» får dere 15% rabatt. Hvor bra er ikke det? 

Jeg elsker at IdealOfSweden alltid går etter årstidene, nå har de feks kolleksjonen de kaller “Autumn Winter ’20”. Det gjør det litt ekstra stas! Nok en gang, ikke glem at dere kan bruke koden min benedikteporsanger15, dersom dere skal inn å handler litt nytt til høsten/vinteren. Og dere, nå er speilrefleksen i bruk, og jeg kan endelig ta ordentlige bilder igjen. DET GLEDES ✨

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg