Min valentine

HAPPY VALENTINE’S DAY! 🖤

Hei babes, håper dere hadde en skikkelig koselig dag i går. Syns valentinsdager er så fine, det er så godt å ha en dag hvor man viser litt ekstra kjærlighet eller finner på noe ekstra koselig sammen. Det er fort gjort, å glemme hverandre litt. Har man ikke kjæreste, så kan man like gjerne tilbringe dagen med venninnene sine, eller noen andre man er glad i.

Min valentine 🖤

Våknet til blomster og gave på sengen i dag, hjertet mitt smelter! Senere tok jeg baby under armene, dynen ut i stua og satt på en film. Hvor bra start på dagen er vell ikke det?! Det var forresten et nydelig vær ute også. Dere aner ikke hvor mye det fristet å hive på seg skiene, og starte på langtur! Gleder meg i hjel til babyen er stor nok til å kunne være med i pulk. Eller, til vi kan ta fatt i barnevognen å jogge lengre turer. Enn så lenge har vi holdt oss inne, og det er noe vi kommer til å fortsette med helt til jeg ser at hun er klar. Vi har tatt noen små steg eneste, ha henne i vogna inne, samt trille utenfor huset i noen minutter.

Blomster, marsipankake og superundertøy..Thanks love!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg