Min største usikkerhet


DE FINESTE OG BESTE VENNINNENE! 

____________________

Min aller største usikkerhet personlighetsmessig, er introverten som kommer frem i meg. Det er nesten så man har satte seg selv en sosial sperre, i blant kan jeg komme til sosiale sammenhenger å føle jeg ikke har noe å komme med. Jeg har liksom ingenting å bidra med, føler jeg. Heldigvis er det ikke slik hele tiden, føler meg veldig avslappet og komfortabel rundt de nærmeste. Takk gud for det, vet ikke hva jeg skulle gjort uten de. Men det er for eksempel i situasjoner som eventer, eller møter; uansett hvor, hva og hvem. Så lenge det er masse fremmede mennesker rundt meg, så har jeg ikke et eneste ord å komme med. Blir alltid stående der som en idiot og lytter til hva alle andre har å si, mens jeg smiler og nikker med. (Dette er så ikke meg ellers!!)

Det er kjempe vanskelig til tider, og jeg hater det. Ikke bare er det et problem å være introvert i sosiale sammenhenger! Men jeg har alltid et behov for å ladde batteriene gjennom å være alene, for å orke alt. Finnes det flere som kjenner seg igjen?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg