MIN SMINKE │ TIPS TIL 17.MAI

MY MAKEUP ROUTINE

Hei fininger! Endelig kommer det et lite sminke innlegg, som lenge har vært etterspurt. Sminken jeg viser frem nå, er det jeg både bruker til hverdag og fest. Skal jeg på fest, tar jeg litt ekstra av alt! Mens ellers kjører jeg det ganske naturlig. Eller, naturlig og naturlig – jeg ønsker jo selvfølgelig at sminken skal synes. Det skal ikke være slik at folk stiller spørsmålstegn i om jeg har sminket meg eller ikke. (Det er min mening da..)

Jeg starter alltid med en primer før jeg setter resten, da bruker jeg alltid Cover FX. En primer som virkelig egner seg til tørr hud, og gir en helt fantastisk glød gjennom foundationen. Foundation jeg bruker er fra Clarins, den har en middels dekkevne og er også tilpasset tørr hud. Som bronzing bruker jeg alltid Chanel sin, den er helt fantastisk! Ikke nok med det, den lukter helt sykt godt. Vet ikke hvor relevant det er å vite, men jeg syns sminke blir ekstra morsomt å holde på med (hvis det både ser bra ut, og lukter godt). I tillegg elsker jeg highlighter i flytende form, før jeg setter alt med Sensai sitt setting pudder!


Når jeg er ferdig med basen, og jeg går over til pudder produktene! Jeg syns det er skikkelig fint å bygge opp bronzingen litt, da tar jeg alltid tak i Bahama mama sitt pudder! I tillegg til dette, så klarer jeg ikke gå uten rouge! Et tips: Mac sine er amaze!

Etterpå fikser jeg bryna mine, her er det den gamle gode dip browen fra Anastasia! Den er gulle god, eneste minuset er at den tørker ut med engang! Og heller jeg noe i den/rører den om, så blir fargen alt for mørk. Så jeg må faktisk bare bite i det sure eplet å kjøpe ny hver gang den tørker.. Det suger maks. Heldigvis har jeg ikke en like uttørkende mascara! Giorgio Armani sine er nemlig de beste på markedet etter mine meninger. Avslutter hele looken med en nude leppestift 🙏🏼

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg