Min fredag i bilder

Heiii og god helg ♥ Endelig er fredagen her, herregud som den har vært etterlengtet. Jeg hadde egentlig planer om å blogge tidlig i dag, tenkte jeg skulle dele et frokost innlegg med dere.. Meeeen, som det B-menneske jeg er, er det lettere sagt enn gjort. Er det mulig å endre på, slik at man blir et A menneske istedenfor, vet dere? For jeg har nemlig prøvd, men virker klin umulig. Har sykt lyst å kunne stå opp klokken 08:00 hver dag, ta meg en kopp kaffe og bare nyte det. Dersom jeg står jeg opp så tidlig; så er jeg trøtt, begynner å kjede meg, og sovner av på sofaen. Haha!!

1. Første jeg gjorde var å hoppe rett i bilen å hentet en pakke fra Royaldesign! Har nemlig bestilt flere lysestaker fra Menu (Pov lysestakene er så vanvittig fine). Tror jeg kjøpte 5 eller 6 stykker av de, viser dere senere hvordan resultatet blir. Er fremdeles usikker på hvor jeg skal sette de, enten i stua eller på soverommet!

2. Deretter dro jeg inn til byen, egentlig kun for å se etter gardinstenger. Jeg har nemlig alltid hatt lyst å ha gardiner fra tak til gulv, og gjett om jeg fant!! Ikke bare det, men også en lekker stor marmor lysestake fra AYTM, og litt små dill i tillegg. (Pampas, kjøkkenting, litt snop til helgen)..

3. Middagsdate med kjæresten!

4. Rydde og vaske leiligheten så jeg bare kan slappe av resten av helga. Angrer litt på at jeg ikke gjorde dette ferdig i går. Men men! Kanskje like greit, for jeg tenker å ommøblere litt.

 

GOD FREDAG SØTINGER!

4 kommentarer

Siste innlegg