Min første morsdag🤍

..HAPPY MOTHER’S DAY 🤍

Gratulerer med morsdagen, til alle dere fine mødre der ute! Og gratulerer så masse med morsdagen til min mest fantastiske, gode og fine mamma. Jeg elsker deg!

..Å få være mamma er verdens fineste gave, jeg er så ekstremt takknemlig. Tenk, dette er min første morsdag! I dag har både T og M styrt her hjemmet – de har disket opp bløtkake, fikset gaver (gaaalskap å kjøpe så mye) og en dose med ekstra kjærlighet. Jeg har kost meg masse!

DETTE FIKK JEG I MORSDAGSGAVE

Kake, et gull smykke, krus og en liten skatt fra Gucci..

I skrivende øyeblikk sitter jeg å ammer, haha! Prøver mitt beste på å balansere blogg og mamma livet, det har vært en liten utfordring som dere sikkert skjønner. Men jeg prøver virkelig, og jeg gleder meg til jeg blir mer rutinert. Det er så sykt mye jeg ønsker å dele med dere! Det er lov å komme med ønske innlegg også, om det er noe spesielt dere er nyskjerrig på! Vi har forresten gått til innkjøp av tidenes drømme sofa!! Herregud, jeg er i ekstase.. Dere aner ikke hvor sykt lenge jeg har siklet på den. Gjett hvem som skal tilbringe resten av kvelden her? Vi!

Denne søndagen har vært magisk!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg