Lørdag, skitur & lite søvn

LUE JEAN PAUL ⎟ JAKKE FAGLØFS ⎟ BUKSE DÆHLIE ⎟ SKIBRILLER OAKLEY

Hei hjerter og god lørdag! Håper dere har det bra. <3 Selv har jeg det sånn halvveis. Jeg sov nok ikke mer enn bare 5 timer i natt, usammenhengende. Så det er ikke så rart at jeg er små trøtt akkurat. Men det er utrolig hva man blir vant til..akkurat som om kroppen bare innstiller seg på at dette er normalen. Så lenge jeg fortsetter med å ta små napper i løpet av dagen, så går dette uten problemer.

Jeg har nylig kommet hjem etter verdens korteste skitur (som vell og merke føles ut som verdens lengste). Hvor har kondisjonen blitt av? Haha, nå høres jeg ekstremt negativ ut. Det var faktisk en veldig koselig tur, jeg bare klarer ikke la meg sjokkere over hvordan formen har blitt etter graviditeten. Det må i hvert fall gjøres noe med, heretter blir det økter 3 ganger i uken. Kjenner jeg angrer på at jeg har vært så sløv med scooter lappen, tenk om jeg bare hadde brukt litt tid på å få lest til teorien..Hmm, kanskje det skal være neste mål før april er over? Greit nok at jeg ikke rekker å kjøre så mye nå vinter, men da har jeg den i hvert fall.

Hvilke innlegg/videoer ønsker dere fremover? 👇🏽

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg