Litt vell flaks!!

HELLO FROM OULU!!

🔥 VARMERE VÆR ENN LOVET OG 70 EURO RIKERE 🔥

_______

Jeg må ærlig innrømme å si at denne dagen har bestått av maks flaks!! Først og fremst hadde det meldt regnvær og 13 grader, noe som viste seg til å snu tvert om. Vi har hatt sol dagen lang, og rundt 22 varmegrader. Det har i hvert fall vært badevær, og masse soling. Vi som var innstilt på å gjemme oss inne på hotellrommet og kanskje bestille takeaway..booring. Glad det ble endringer i planene! For det andre, vi ble 70 euro rikere. Haha, føles alltid godt å vinne litt ekstra cash i lomma. Bestemor hvis du ser dette; jeg vinner jeg også!! Bestemor pleier alltid å skrøne med meg om at flaksen ikke henger med meg, spesielt ikke på lodd. Pfft..

Okei, dette er verdens søteste bro. Minte meg veldig om en i London, hvor de pleier å henge slike låser på. SO CUTE! Hadde så lyst å kjøpe en lås selv, og henge på.. men vi får ta det senere.

Må bare beklage for at innleggene ikke har kommet ut før sent på kveldene. Herregud, klokken er liksom over 00:00, er det noen som er våken å leser innleggene så sent? Dagene har bare flydd, og jeg har rett og slett ikke fått tid til å publisere innlegg til normale tider. Håper jeg er unnskyldt, lover at det skal bli bedre i morgen!! God natt fineste dere, og tusen takk for alle fine tilbakemeldinger den siste tiden. Dere er best ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg