Litt overdramatisk

Jeg klarer ikke legge ord på hvor godt det er å være tilbake, det føles skikkelig deilig! Akkurat nå ligger jeg med en ødelagt skulder, eller, den føles veldig ødelagt. Helt sikkert fått en skikkelig strekk, ett eller annet har i hvert fall skjedd. Jeg kan banne på at alle venninnene mine har fått høre fra meg idag. Enten har de fått en video hvor jeg sitter å syter, eller så har jeg skrevet.. haaha. Om jeg er overdramatisk? nei.

Vi startet dagen i dag med en skikkelig digg frokost, før vi dro til hallen for å se kamp. OOOOG tro det eller ei, men jeg fikk skikkelig lyst å begynne å spille fotball igjen, etter å ha sett jentene. Fotball er jo tross alt en sport jeg kanskje kan ha sjanse til å håndtere, i motsetning til alt annet. Ski digger jeg, og kunne for all del begynt på noe skitreninger. Jeg føler bare at jeg er for “dårlig” i forhold til alle andre, og da velger jeg heller å ikke gjøre noe med det. Er vell egentlig ikke verre enn å bare hive seg med et “amatør lag”, om det finnes noen.

Nei, jeg får tenke litt på den. Noen spesielle innlegg dere ønsker å se fremover?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg